blogger chat room


Thursday, December 23, 2010

kawan


wah kelas! ke semua peserta MALAYSIA NEXT TOP MODEL akan berentap!
eceh picthing da kelaut bile tgok pic ni kan ala2 model sume 
sume kwn2 aku meletop! mana ada tak meletop!
GILER TAK MELETOP? hahaha tetibe aku wat entry ni sbb
aku windu korg yg da sllu ketemu akan dirindui  yg jrg ketemu akan di ingati
yg lama tak ketemu  akan ku nanti cehwah~!
haha papew pon korg ttp dlm egtan!!! byk ag kwn yg lain
tp pic diorg aku ssh nak jumpew(statement slamat) jgn mara!
haha papew pon korg doa kan aku blaja  ea... 
pas  ni da jrang nak  jumpew la u all!
takpew pas ni law aku cuti sem ker kiter jumpew 
k ala muka korg ni berFACEBOOK gan korg jek ilangla
skit rase windu...all  the best tok korg gax dalam apa 
juga yg korg ceburi  :-)


No comments:

Post a Comment