blogger chat room


Thursday, December 23, 2010

kembalikan lah

walaupon smasa kecil,  orang anggap seperti kertas
kosong tetapi kesan dakwat tetap  terlihat jua di ingatan,
masih ingat lagi kaw  senyum kepada ku  hahaha 
(aku ketawa sendiri lagi~) gurau kasar kaw tuh seperti bebekas 
di tubuh aku, haha ingat ker? masa tuh sapa aku di mata kaw?
(kawan biase) tapi bila kaw gadoh gan aku, dan aku  cabar
kaw lempang aku!!! kaw pegang lembut jek kat pipi aku
aik rase lg mcm bru lepas kne sentuh~ 

mana kaw skrg last bejumpew SEKOLAH KEBANGSAAN
KEMPAS aku pindah dan kaw bg aku bulu AYAM seperti
alat tulis lama tp aku da ilang kan, tak silap aku , aku pon ada 
bg something kat kaw... ermm da lupa apa nth!!! eeiiissshhhhhh
napa  tetibe jek aku ingat kat kaw! aku teringin nak jumpew time 
baye2 kiter skrg umo kaw sama ngan aku! n kiter leyh jd kwn 
mcm dulu gax. tp aku tak jumpew pon kaw

mungkin aku de nmpak kaw sekali dan kaw pon pnh tertoleh aku
tp kiter sesama saling tak pasti dan egt2 lupa yg pasti
muka kaw aku tak lupa... yaallah kembali kan lah kwn baik aku 
semasa aku kecil dulu hurm hope

tetibe egt kat dia
namanya DIRAHSIAKAN


No comments:

Post a Comment