blogger chat room


Monday, January 24, 2011

malacca/gunung ledang





kawan baru<3

hahah ada budak bodoh dalam kelas tak pasti lah...
pelik la kaw ni nak diam2 pulak , selalu kaw lah bising n ngumpat sesama PALAT tol
yerlah kaw pg lah sana! meh sni  bace pasal kaw ni sbenar nyer~!
ha kaw naksoh aku tego kaw dulu ker? soryyy
meh lah sni join kitorg jgn menjauh kan dri sgt nnt kang kne pulao tol2baru taw
apa yg kaw dapat ? kutuk jek dr kitorg hahaha 
dah lah tu weh sni2 jgn majok lagi... aku pemaaf la tego2 la kitorg ea?
law tak kaw .
LAW KAW BABI KAW BLAH!!! hahaha


kitorg g malacca jalan2 ikot kawan.
naik kereta kawan biase2 best gaytuh! overnite !
gerak hari sabtu balik ahad . ermmm OVERNITE mende nyer
overnite tak bertauliah! tak taw nak  g mana .
nak checkin tak de duet haha.. sume hotel kat malacca 
session ni rm200 ke atas. 

last2 tido dalam kerata best gak tido dlm  HONDA.
tguuu smpai pg pon da ok then mkn MCD . breakfast 
set murah jek!duduk kat mcd ala2 orang kaya then ada
kwn aku siap wat journal lg kat mcd kelas!  haha


yang penting sembahyang subuh yer di masjid .
sana! pelik skit masjid malacca kat situh .
macam  tokong cina la kat sana yer lah tempat bersejarah 
kata kan...first time aku sembhyang kat masjid mcm tuh.

ada lagi ,  kitorg siap kne kejar gan org giler
pelik kanz?tp best sbnar nyer hahaha.
org giler tuh suke kat ANA gan AISYAH
HAHAHA lari pkai telekong ag 

pss.... ada gak yang sakit hati makan hati.
maaf lah yer ! pada smua kwn2 aku yg tekezuut aku pg
malacca tuh . aku naik kereta kawaan aku la

kitorg 6 org smpai kene tahan gan polis lg nak hajak u olzs!
takpew lain kali ada lg kanz? kiter plan lain hari  ok



No comments:

Post a Comment