blogger chat room


Thursday, February 24, 2011

blogger buzy

asalamualaikum,

dah lama tak watnew post kat halaman aku ni..
sbbnyer aku bz gan QUIZ and test math minggu ni ,
minggu yg sama gak aku masok competition
public speaking and kelas aku menang huh bangga
lah gak. then aku ada role play speaking test .
so how? bz kan minggu ni?that why tak sempat nak
watnew entry hehe

tak cukup gan sume tuh aku kne lak tido lambat,
aku practice foe MTEC perform untuk kolej aku.
aku kne nyanyi dan berjoget...
hahah nyanyi mmg takde msalah la kan.
tuh yg ditunggu hehe egt takdpt nyanyi ag da kat
UITM ni.dpt gak!

ermmm lagi takde citer apa2 da kot..
sume nyer berjalan gan lancar alhamdulillah
and perhubungan antara kawan2 dalam kelas
semakin OK! tuh lah org kata nak jadi kawn
baik kene gadoh2 dulu baru ,lah paham
perangai masing2

alhamdulillah so far aku ok2 saje...

No comments:

Post a Comment