antara video nyanyian dan tarian saya. :)

Loading...

blogger chat room


Sunday, August 14, 2011

LEGEND/STAR

Masok uitm , aku tak citer byk... law da minat mana2 tempat pon boleh nyanyi kanz? dari aku pra dip lg...
then now aku msok part one. aku dilantik ketua nyanyian... tugas aku ni sume bekenaan gan nyanyian lah n cari bebudak yg boleh nyanyi untuk dikembang kan bakat lagi... so ni la department nyanyian ...

haaaa nmpak x aku? aku sorg yg pose lain hahahaha aku takde then ni la keje aku, hahaha even diorg sebenarnyer bukan pegang mic betol2 pon hahaha tuh la kiter yg wat dia bukan dia wat kiter . ok yg pick aku nyanyi mula2 ialah 


haaa alan n mira! diorg byk gak support aku n bg pluang.. haaa skrg diorg YDP n NYDP performing art club.        aku bwh diorg la kire nyer...si alan tuh slalu ngaku dia cm korean? yeke u olzs? hahaha telan jek r hahaha, tp diorg da nak habis so aku gelar kan diorg LEGEND laaa hahaha mampu? non mampu aku.. tp skrg aku 


to make a STAR taw... lg mampu? hhahahaaha sebelah aku tuh la penolong aku.. nama dia IRMIZA dia la syg aku... dia suke makan telinga keling.. hehe so hidup department nyanyian! moga ada yg mengganti kan kami , xlama lg kami pon nak LEGEND gak hahahaha


1 comment: