blogger chat room


Friday, March 23, 2012

fikir-fikirkan

lepas ni aku cuti sem, aku tak tahu apa aku nak buat? sama ada aku nak kerja ker apa ker? tapi sebenarnya aku ada urusan yang lebih penting selain berkerja, hurmm aku kene operation sebenarnya and tunggu bila-bila masa jek jadi kalau aku sudah bersedia. tapi aku kene berani. operation bukan benda boleh main-main tapi aku fikir-fikirkanlah nanti...


memang tak la weh




sementara tuh aku nak rehat dulu la kat rumah, parent aku terutama sekali mama aku for sure dia akan force aku operation for be better! tapi tak get ready lagi. tak apa aku fikir-fikirkan lagi...


aku nak main game ps2 puas-puas kat rumah and nak buat apa yang patotlah, lepas itu sem depan iaitu bulan jun, aku akan masok part 3! hurm nak study kene la mata ok! tapi kalau tak operation macam mana nak nampak? for sure aku kene operation gak. hurm nantilah aku fikir-fikirkan lagi...


aku takut tapi aku berani.... aku nak tapi aku taknak, aku nak sihat tapi aku taknak ok, aku nak mata cantik tapi aku taknak jugak, aku nak operation, tapi aku taknak operation so macam mana? aku nak operate ke taknak? nanti aku fikir-fikirkan...


last sekali aku tetap akan fikir-fikirkan weh... tapi mata ni penting , lagi-lagi aku muda and student lagi... so walau macam mana pun aku kene tabah tapi still dalam concept fikir-fikirkan...lagi.


fikir-fikirkan yang sebenar-benarnya aku takut!



2 comments: