blogger chat room


Tuesday, March 20, 2012

guitarerk

aku ada guitar kat umah cam wat perhiasan jek doe! ermmm so aku rase da smpai mase nyer aku amik guitar tuh and main! sbb aku dah pandai main guitar weh! seyesly! ermmm sume sbb bestist aku la yg ajar sapa lagi law bukan L bukan nama sebenar ! tapi bukan dia sorg jek ramai la gak yg aja aku! but inspirasi tol2 nyer mmg asal nyer dr budak L tuh la! ermmm thnz ! aku egt aku xkan main guitar tuh smpai biler2! but akhirnyer oklah gak! walau pon bunyi x sedap mana... hehhe antara lagu yang aku da blaja :-

-merpatih putih oag
-born this way lady gaga
-carta hati najwa latif
-speak now taylor swift.
-fuckin perfect pink

tuh jek hahaha sume men chord senang jek! but ok kan? mcm satu hobi baru la pas ni!

ni dia mr L tuh hahaha thanx kat dia!


No comments:

Post a Comment