blogger chat room


Saturday, March 24, 2012

nyanyi kosong

hehe sebenar nya nak bagitahu akhirnya aku dapat record suke-suke lagu kosong ni hehe aku suke kan lagu ni best and lirik pon boleh tahan best hurm korang tunggu la pulak turn aku petik gitar nanti ea, hehe buat masa sekarang aku tak pandai lagi nak main dengan best setakat nyanyi boleh la tapi orang kata kalau nyanyi sambil main gitar lagi best so akan di cuba lah hehe

simple jek aku buat video ni for fun! haa yang petik gitar iring au nyanyi tuh la nama nya takau dia kire tahap pro jugak sebab aku suruh tukar key , sekelip mata jek dia jek gantikan dengan key ikut suara aku bukan key asal . apa-apa pun aku akan belaja lagi supaya terrer macam dia main gitar. tunggu jek ... hehe so korang nyanyi lah lagu kosong ni sesama ok?


No comments:

Post a Comment