blogger chat room


Thursday, March 22, 2012

suara asli

hah baru-baru ni aku dapat tahu yang aku akan mewakili club aku untuk pertandingan suara asli; lawan antara UITM katanya, dan tuan rumahnya di UITM terengganu (tepi pantai gituh ) ermmm memang best kan nak ke sana?! tapi sekarang ni aku tak pernah nyanyi kan lagu-lagu asli ni! memang tidak la wehhhh! tapi walau macam mane pun aku kene belajar jugak kowt! korang ade idea tak lagu apa nak di petarungkan? dengan syarat LAGU MELAYU ASLI! tolong wehhh!!!

pergh kalau la bebas aku dah bantai lagu killer song aku ni :-

hey dapat num 1 taw mase ni hehehe

kalau aku nyanyi lagu ni agak nyer semua rektor berjoget kan hahahaha , ok now for asli aku still tgh cari lagu apa aku nak nyanyi yang aku tahu lagu asli, pantun budi jek la yang biasa penyanyi lelaki nyanyi... tapi lagu tuh macam da klishe kanz? tapi lagu melayu asli lelaki macam kurang kan??? ermmm takpew pantun budi tuh aku keep in view dlu... aku cari lagu lain. law jumpa aku update nanti .. xoxo



2 comments:

  1. wah...dah tak dapat tgk kau ngnyi lagi pas nie.. Y.Y

    ReplyDelete
  2. awie hehe takpew aku akan upload kan sume video2 aku tok kaw! hahahaha

    ReplyDelete