blogger chat room


Monday, March 26, 2012

kak ziana jadian.

teringat balik masa aku pergi ujibakat mentor musim ke 2 kalau tak silap, bersama sepupu dan kawan aku masuk ke dalam seri pentas tv3, kebetulan masa tuh ujibakat mentor bersama ziana zain. then masa tengah tunggu giliran nak masuk adalah orang guard depan post guard tuh kecoh-kecoh macam mengelilingi seseorang ... aku bersama sepupu aku pun mendekati kekecohan tersebut. dekat punya dekat sepupu dan kawan aku terus senyum lebar dan tergelak. masa tuh aku tak nampak lagi apa benda(pending) haha dekat lagi dekat lagi laaa rupanya kak ziana ada disitu. 

bukan main lagi dia kannn hahaha

hehe tak lah sebenarnya dia peminat no1 ziana zain. dia sanggup datang nak jumpa kak ziana and dengan niat nak ujibakat untuk merebut peluang menjadi protuge kak ziana. tapi kesian nya dia pada masa tuh dia kene halau dengan kaki tangan tv3 kerana menganggap dia tak betul dan sebagainya , tapi memang sebenarnya dia tak dibenarkan masuk ujibakat tersebut sebab berdasarkan syarat-syarat kalau tak silap 25 dan 18 keatas. tapi umur dia dah 30 lebih u olzss kalau tak silap aku. ngeh2 sah-sah tak bolehkan. ziana zain masa tuh terpaksa mengikuti syarat-syarat yang telah dijanjikan.

haaa masa nilah masuk iklan mentor tv3 KORANG TENGOK VIDEO NI BETUL-BETUL MUKA AKU ,KAWAN DAN SEPUPU AKU PUN TERMASUK SEKALI, RAMBUT AKU PANJANG MASA NI.

masa ni jugaklah abang cameraMAN mengambil kesempatan untuk merakam aksi ziana clone ni di post guard seri pentas. masa tuh aku dan lain-lain berpusu-pusu melihat aksi dia yang kelakar , dan dia seboleh-boleh nak membuktikan yang dia pandai menyanyi semua lagu ziana zain. dan dia juga membawa cendera hati untuk kak ziana , masa ni aku tengok macam kesian jugaklah . aku pun suruhlah sepupu aku cakap kat abang cameraMAN tu bagi dia peluang jumpa dengan ziana zain sekejap.

atas budi bicara dan selepas sahaja abang cameraMAN mendengar kata- kata sepupu aku ni lalu diorang bawak lah ziana clone ni masuk sambil mengiring sidia membawa cendera hati untuk kak ziana. bukan tu saja dia juga berpeluang menyanyi depan kak ziana. fuuuhh meletop jugak sidia nikan? masa tuh terus popular! dgn aku , sepupu aku popular sekali sebab masuk dalam camera tuh hahaha kenangan tidak boleh dilupakan .

lepas tuh baru-baru ni aku dengar dia ada masuk program pilih kasih, and yang paling penting ialah dia dapat! seyesly, dapat untuk ke peringkat seterusnya lah and aku tak tahu kemana dia lagi. hahaha wahh bukan bakat menyanyi jek bakat belakon pun dia nak terjah. but not bad dia siap boleh melakon kan 3 watak iaitu watak emak, watak ziana dan watak era. hahaha dah macam raja lawak masa ni , kalau tak caya jom tengok?


keles kan? haha
hahaha papew pun dia ni betul-betul anak seni kan .all the best tok dia! hahaha





No comments:

Post a Comment