blogger chat room


Sunday, March 25, 2012

miley cyrus tunang?


inilah artis remaja wanita idola aku, hehe anak kepada billy cyrus ni dengar cerita dah tunang? meletop aku rase umur dia bawah aku ,dalam 19 tahun, ermmm dah tunang dah pun... dulu aku suka gila lagu-lagu dia contoh macam lagu 7 thing, the climb, party in u.s.a, fly on the wall , who owns my heart dan banyak lagi! lagu-lagu tuh antara lagu-lagu yang aku gemarlah! 

mp3 dalam phone aku tak sah kalau tiada simpan lagu-lagu dia, kalau tak banyak atlest satu , atau dua. hehe. biar lah apa orang nak cakap kalau akau minat yaaa aku minat dong! ermmm tapi sejak-sejak kebelakangan ni aku dah lama tak mengikuti perkembangan dia, tup-tup aku nampak info yang dia cakap "are miley cyrus and liam hemsworth engaged?" terkejut jugaklah kan . makan hatilah fans-fans lelaki dia. mana nya tak comel kowt? boleh jadi gila kalau dapat sign autograf dia khe..khe. pada aku dia comel lah. dengan suara garau ala-ala serak basah.

hah tu dah bercincin bagai!!!

punya la ketinggalan zaman aku ni rupanya diorang ni dah meraikan hubungan mereka yang ke 3tahun dah. meletopkan tengok bahagian tangan kiri miley bukan main lagi cincin "mysterious diamond sparkles" lagi. dengar lagi diorang ni dah couple sejak 2009, dan mempunyai hanjing bulldog ziggy. sempena mereka bersama. nampak sangat weh diorang series.ermmm huntung lah kat adik miley, jangan tup-tup cerai sudah yer . kenang punya kenang aku still simpan lagi video aku miming lagu dia > hahaha 7 thing lagi! hahaha ok  dada! 


punya la excited dolu-dolukan hahaha ketawa sorang aku tengok video ni!






No comments:

Post a Comment